Leverans
FAQ
Kan jag ändra leveranstid på min order?
Har vi hunnit skicka iväg din order så kan vi inte påverka leverantiden mer.
Hur skickar ni min beställning?
Då många av våra paket får plats i brevlådan, skickas dessa som varubrev. Får de inte plats kommer paketet att lämnas till din närmaste utlämningsställe.
Kan jag spåra min beställning?
Ja, du kan alltid spåra din beställning. Skickar vi däremot som ett brev går den inte att spåra.
När skickar ni min order?
Så fort vi har packat din order överlämnar vi det till Postnord för leverans.
Vilket fraktbolag använder ni er av?
Vi skickar våra ordrar genom Postnord.
Beställning & betalning
FAQ
Vilka betalmedel accepterar ni?
Vi accepterar Visa, Mastercard, Apple pay samt betalningar via Klarna.
Var kan jag hitta mitt kvitto?
Ditt kvitto mailas till dig efter genomfört köp.
Jag saknar bekräftelsemail, hur gör jag?
Ibland kan det hända att mailet hamnar i skräpposten. Kolla gärna en extra gång där innan du kontaktar oss!
Erbjuder ni rabattkoder?
Ibland kan det hända att vi har rabattkoder. Håll utkik efter koderna på förstasidan.
Om Skäggprodukter
FAQ
Vilken typ av produkter erbjuder ni?
Vi brinner för svensktillverkade skäggprodukter. Vår målsättning är att kunna erbjuda våra kunde noga handplockade skäggprodukter som håller både i kvalitet och de kraven som vi har satt.
Erbjuder ni bara skäggprodukter?
Vår största fokus ligger självklart på skäggprodukter, dock erbjuder även hårvax och tillbehör till rakning.
Hur kan jag kontakta er?
Du når oss enklast via mail.
info@skaggprodukter.se
Har ni fysiskabutiker också?
Tyvärr, vi erbjuder inte fysiska butiker.
Vad består ert sortiment av?
Vi erbjuder altt från skäggolja och skäggbalm till rakningstillbehör och hårvax.
Retur & ångrat köp
FAQ
Hur kan jag ångra mitt köp?
Vill du ånga ett köp behöver du höra av dig till oss. Du når oss enklast på info@skaggprodukter.se
Vad kostar en retur?
En retur kan kosta allt från 49:- till 199:- beroende på vikt och storlek på ditt paket.
Vad ska jag tänka på innan jag skickar tillbaka en produkt?
Produkten ska vara i samma skick som du mottog den. Vi äger oss rätten att neka ångerrätt om produkten är öppnad, skadad eller använd.
Vilkor & policy
FAQ
Integritetspolicy
Klicka här för att lär mer om våra Integritetspolicy
Fraktpolicy
Klicka här för att läsa mer om vår fraktpolicy.
Returpolicy
Klicka här för att läsa mer om vår returpolicy.
Hur hanterar ni mina uppgifter?
Klicka här för att läsa mer om hur vi hanterar dina uppgifter som du lämnar till oss i samband med ett köp. Klicka här!